Oxygen csoportos órák


TERMEK, CSOPORTOS ÓRA HELYSZÍNEK



AEROBIK TEREM

Az első emelet található aerobik terem 20 fős, minden szükséges eszköz a vendégek rendelkezésére áll: súlyzók, soft ball, jóga szőnyegek, jóga téglák, gumikötelek, nagylabdák, TRX, stb.


FUNKCIONÁLIS TEREM

A funkcionális terem az első emeleten található, a fitnesz részen. A legmodernebb Technogym funkcionális eszközöket és a SKILL család gépeit biztosítjuk a vendégeink számára az edzésekhez.


ROOFTOP TERASZ

A rooftop órák helyszíne a tavaszi és a nyári szezonban a tetőn található egyedülálló rooftop aerobik és funkcionális terasz. A vendégeink csodálatos panorámában gyönyörködhetnek.


GROUP CYCLING TEREM

Group Cycling termünkben 23 db, a legmodernebb kijelzőkkel felszerelt biciklin edzhetnek a vendégeink és a kivetítőn nyomon követhetik edzésteljesítményüket.

Válaszd ki a számodra megfelelő mozgásformát!

CSOPORTOS ÓRA TÍPUSOK

Nem könnyű elkezdeni mozogni. Még nehezebb megtalálni azt a mozgásformát, ami számodra élvezetes és örömteli. Hogy az első óra ne vegye el a kedved, javasoljuk, hogy tájékozódj előzetesen az óratípusokról, kérd ki szakembereink véleményét. Az edző felméri a fittségi állapotodat és a nehézségi fok és érdeklődési kör alapján javasolni tud neked órát.



    ALAKFORMÁLÓ

    Egyszerű, jól követhető óra, amely magába foglalja a vázizmok fejlesztésén, erősítésén túl a mélyizmok aktiválását, az egyensúly és a stabilitás fejlesztését, olyan eszközökkel, amelyekkel a teljes testet átmozgathatjuk. Az edzés különböző erősítő eszközök használatával történik, az alkalmazott gyakorlatok az oktató kreativitásától, a csoport összetételétől függenek.



    AQUATRÉNING

    Az aquatréning, más néven aquatraining során kihasználjuk, hogy a víz ellenállása nagyobb, mint a levegőé, mivel annál sűrűbb. Az ellenállást az izmok erejének, és a szív-ér rendszeri állóképesség növeléséhez használhatjuk fel anélkül, hogy ízületeinket megterhelnénk. A vízben végzett edzés biztonságos és hatékony fejlesztése szervezetünknek.



    Body & Mind óra

    bodyART™

    Az elme és a test tökéletes összhangja, amely a Jin és a Jang, az erős és a gyenge oldal egyensúlyát célozza meg. A jóga, a japán Do-In-ból vett elemek, a tai-chi erőelemeit, mozgásformáit ötvözve a stabilitást, az egyensúlyt és az erőt hangsúlyozza. A légzés által irányított energiák, energia mezők felszabadítása tökéletes összhangban van a mozgással.



    Mozgásos órák

    CROSS TRAINING

    Az óra során a kondicionális képességek fejlesztésén van a fókusz. Ez az óratípus egy erőt, állóképességet és gyorsaságot növelő edzés. A pulzusszámot végig magasan tartjuk, így rövid pihenők és a gyakorlatok folyamatosan és szünet nélkül következnek. Az alapgyakorlatok között ott vannak támaszhelyzetek, guggolások, kitörések. Az óra szerves részét képezik az ugrások ugráló kötéllel, vagy zsámollyal, de a futás is az ahhoz kapcsolódó gyakorlatok is megjelennek az órán. Ajánljuk mindazoknak, akik egy intenzív, kondíciót fejlesztő órán szeretnének részt venni.



    Body & Mind óra

    deepWORK™

    Ez az egyedülálló tréning különböző mozgásformákra építkezik, mégis könnyen követhető. A testet egységben kezeli, célja, hogy az adott gyakorlatba minél több izom kapcsolódjon be. Egyszerű, intenzív, komplex, és teljesen más, mint az eddig ismert módszerek. Érdemes rendszeresen végezni, hiszen a kardió-, erő-, dinamikus- és statikus gyakorlatok váltakoznak benne ezáltal remek zsírégető, alakformáló, erősítő, és állóképesség fejlesztő. A DeepWork rendkívül intenzíven mozgatja át a testet és rengeteg pozitív energiával tölt fel! Kitolja az egyéni határokat, függetlenül nemtől, kortól, edzettségi szinttől! Stabilizálja és erősíti a törzsizmokat, így ülő- és mozgásszegény életmódot folytatóknak kifejezetten ajánlott.



    Body & Mind óra

    DINAMIKUS JÓGA

    Dinamikus jóga (Vinyasa Flow) rendkívül tudatosan összeállított, áramlásszerűen végzett gyakorlatsorokból áll, melyek komoly terhelést jelentenek az izmoknak, maximális gerinc- és ízületvédelem mellett. Bár az óravezetés csendes, a mozgás üteme lassú, igazi kihívás végigcsinálni ezeket a gyakorlatsorokat. Teljes körű testedzés, melynek fő célja az erő és a hajlékonyság fejlesztése, a megrövidült izmok nyújtása, a gerinc karbantartása, ezáltal egy funkcionálisan egészséges test elérése. Tehát a jóga alapgyakorlataival egy dinamikusabb, folyamatosabb mozgásanyagot kreálunk.



    Funkcionális óra

    FUNKCIONÁLIS KÖREDZÉS

    A funkcionális edzés lényege, hogy a testet egészként kezeli. Nem külön izomcsoportokra helyezi a hangsúlyt, hanem összetettebb gyakorlatokkal, egyszerre mindig több izomcsoportot dolgoztat meg. Mindezt köredzés formájában zajlik az órán. Az órán állomások vannak kialakítva, és ott különböző eszközhasználattal változatos, és az egész testet megdolgoztató gyakorlatokat végzünk.
    A funkcionális köredzés bárkinek ajánlott, hiszen sokoldalúan fejleszt, sokféle eszközt használ: TRX, Kettlebell, medicinlabda, kézi súlyzó, Sparrowbag, gumiszalag, zsámoly, agility létra, agility band, Sandbag, FitBall, stb. A funkcionális edzés izmosabb és erősebb testet eredményez. Kezdőknek remek lehetőség arra, hogy megfelelő kondíciót szerezzenek, vagy megerősítsék törzsizmaikat.



    Mozgásos

    FULL BODY TRAINING

    A Full Body Training egy egyszerűen követhető óratípus, melynek célja az egész test megmozgatása, különös hangsúlyt fektetve a far- és combizmok formálására, hasizmok és törzsizmok fejlesztésére. Az órának köszönhetően javul a testtartás, fejlődik az állóképesség, formásabb testalkat érhető el. Az órát a változatos eszközhasználaton kívül a saját testsúlyos gyakorlatok jellemzik, melyek kivitelezésekor maximális pontosságra és szabályos kivitelezésre törekszünk. A haladó gyakorlatok könnyített változata is bemutatásra kerül, így bármely korosztály, a saját fittségi állapotához mérten végezheti a gyakorlatot.



    Body & Mind óra

    GERINCTRÉNING

    Gerinctréningen a törzs izmait fejlesztjük, erősítjük, miközben a pulzus is emelkedik. A gerinctréning során nem a fogyás a fő szempont, sokkal inkább az, hogy alakot formál, javítja az izomtónust, és edzi a hát, a has, a csípő, a váll és a karok izmait. A fokozatosság elve alapján egy alapos bemelegítéssel kezdünk, majd az egész testet átmozgató nyújtásokkal folytatjuk az órát. Majd következik az óra dinamikus 25 perce: kisebb, kombinált gyakorlatsorokkal illetve egy ténylegesen erősítő blokk statikus testhelyzetekkel, és a mélyizmokat alaposan megdolgoztató gyakorlatokkal. Az óra végén természetesen egy alapos nyújtással zárunk. Ajánljuk mindenkinek, aki óvni szeretné a gerincét, és megerősíteni azokat az izmokat, melyek ebben segítenek kompenzálva a hétköznapok terheléseit.



    Body & Mind óra

    HATHA JÓGA

    Tradicionális jóga irányzat, melyben különböző gyakorlatokat ötvözzük a test az elme és a tudat harmonizálására. Az ászanák (testhelyzetek) gyakorlásával, pontos kivitelezésével növeljük a test vitalitását, egészségét közben megtapasztalhatjuk a szervezetben zajló energetikai történések. Ennek megvalósítása mindig valamilyen ellentétes erők egyensúlyba hozásával történik, ahogy egy mérleg nyelve is egyre kisebb kilengésekkel végül megállapodik a középpont nyugalmában. Maga az elnevezés is erre utal, ugyanis a „ha” szó napot, a „tha” pedig holdat jelent, ami az aktiváló és passziváló energiák jelképe. Hatha jóga órán az egyensúly az erőkifejtés és pihenés, mozgás és mozdulatlanság megfelelő arányával valósítható meg.



    Mozgásos

    HOT IRON 1

    A Hot Iron egy tudományosan megalapozott és létrehozott edzésprogram, amely nemcsak a biztonságos és sérülésmentes fejlesztésre törekszik, de a magával ragadó zene a kitűnő gyakorlatsorokkal összehangolva hozzásegít az izmok fejlesztéséhez és az erő-állóképesség javításához. Az óra során kötött edzéstervet követünk, így 8-10 hét alatt látványos fejlődés érhető el a résztvevőknél. A zsírvesztés mellett izmaink is feszesebbé válnak a teljes testet megdolgoztató edzés hatására.



    Mozgásos

    HOT IRON 2

    A Hot Iron 2 azoknak ajánlott, akik korábban megismerkedtek a Hot Iron 1-el, és rendszeresen végezték a Hot Iron 1 gyakorlatait. Ahhoz, hogy szervezet ne szokjon hozzá az edzésterheléshez, és a fejlődés állandó maradjon, a gyakorlatokat összetettebbé válnak. A Hot Iron 2 során a Hot Iron 1-es órán megismert gyakorlatokat kombináljuk új gyakorlatokkal, mely még élvezetesebbé és változatosabbá teszi az edzés élményét.



    Mozgásos

    KONDI MIX

    Egyszerűen és könnyen követhető óra, ahol a cél az általános kondíció fejlesztése, és a teljes test megdolgoztatása. Az óra egy alapos bemelegítéssel indul, majd egy egész testre kiterjedő edzéssel folytatódik ahol a gyakorlatok végrehajtásához különböző eszközöket is használunk. (step pad, gumikötél, kézi súlyzó x-co ,flexi-bar ,dynair párna, bosu). A színes eszköz használattal az óra változatosabbá és eredményesebbé válik. . Az óra alapelve a folyamatos hibajavítás, hogy a sérülések kockázatát minimálisra csökkentsük. Ez az óratípus kezdőknek és haladóknak egyaránt ajánlható, mivel minden gyakorlat nehezíthető vagy könnyíthető egyéni edzettségnek megfelelően.



    Body & Mind

    PREVENTÍV GERINCJÓGA

    A Gerincjóga egy modern mozgásrendszer, amely könnyen befogadható és elsajátítható a modern európai ember számára. Biztonságos, stabil, izolált gyakorlatsorral a teljes testet átmozgatjuk, majd óra végén relaxációban lazítunk. Cél a fizikai test és az idegrendszer egészségének helyreállítása az anatómiai alapmozgásokra és a fascia-láncolatokra épülő gyakorlatsorokkal. Kezdő szinten elsődleges szerepe a prevenció, az egészségmegőrzés. A gerincjóga bárki számára könnyen kivitelezhető, harmonikus fejlődést eredményez.



    Mozgásos

    SENIOR TORNA

    A senior torna egy csoportos és preventív, a betegségek megelőzését célzó könnyed, minden ízületet átmozgató zenés torna, amely kortól és edzettségi állapottól függetlenül, bárki számára végezhető mozgásforma. Ennek segítségével megelőzhetőek az évek múlásával egyre nagyobb eséllyel fellépő mozgásszervi problémák és belgyógyászati betegségek kialakulása. Életminőség javító hatása kiegészíti és előkészíti a hétköznapok során végzett mozgásokat, mindezt ráadásul jó hangulatban és maximális figyelem mellett vezeti diplomás gyógytornászunk.



    Mozgásos

    STABILITY WORKOUT

    A Stability Workout egy új mozgástrend, amiben az alakformálás ötvöződik olyan elemekkel, melyek erősítik törzs izmainkat, stabilitásunkat. Az órán speciális eszközöket használunk: Bosu, Stability Board (instabil deszka), Bosu Ball (speciális fitball labda), vízzel és homokkal töltött változó ellenállások. Erősítünk súlyokkal, funkcionális eszközökkel, saját testsúlyos gyakorlatokat végzünk, fejlesztjük egyensúlyunkat instabil környezetben, ezáltal erősítve a törzset és ízületeinket.
    Ajánljuk sportolóknak a jobb eredmény, és sérülés mentesebb felkészülés érdekében, az egyensúlyt igénylő sportágakat űzőknek különös tekintettel: wakeboard, snowboard, sí, surf, deszkás sportok, labdajátékok stb. Ajánljuk mindenkinek, akik egészségorientáltan szeretnének edzeni, és akik meg szeretnék előzni az oly sokakat érintő mozgásrendszeri problémákat.



    Body & Mind óra

    STRETCHING

    A hajlékonyság fejlesztése sok mozgásszervi problémára (hát-, derék-, térdfájás…) gyógyírként szolgál. Az izmok nyújtása ugyanolyan fontos, mint az erősítése, e kettő együttes gyakorlása harmonikus fizikai, és szellemi állapotot eredményez.
    A relaxációs stretching olyan összetett gyakorlatsor, mely hatására javul a vérkeringés, megszünteti a stresszt, ami merevvé teszi testünket. Ezzel csökken a mozgás utáni izomfájdalom, és könnyebbé válik a mindennapi mozgás.



    Mozgásos

    TABATA WORKOUT

    A 4 perces zsírégető csoda-edzésként is emlegetett Tabata a világ egyik legnépszerűbb magas intenzitású interval tréningje (High-Intensity Interval Training, röviden HIIT). Egy Tabata nyolc darab 20 másodperces intenzív ciklusból áll, 10 másodperces pihenőkkel. Eredetileg egyetlen gyakorlat ismétlődik a nyolc ciklusban, de az órákon főleg gyakorlat párokkal dolgozunk. Ezen gyakorlatok többsége összetett, sok izmot mozgatnak meg egyszerre. Habár a cél a maximális teljesítmény az összes ciklusban, az óra minden edzettségi szinthez igazítható. Ez az edzés neked való, ha gyorsan szeretnéd az állóképességed fejleszteni, izomtónust fenntartani és zsírt égetni.


    Mozgásos

    TESTMEGÚJÍTÁS

    A Testmegújítás egy olyan összetett óratípus, mely során elvégzett gyakorlatok rövid távon is segítenek enyhíteni a pillanatnyi izommerevséget, az izomban megjelenő feszültséget, és hosszú távon egészséges mértékben növelik az ízületek mozgásterét. Az órán segítünk kialakítani a megfelelő, anatómiailag semleges testtartást, és az ízületek teljes mozgástartományban történő átmozgatásával csökkentjük vagy elkerülhetővé tesszük a passzív, mozgásszegény, modern életmódból fakadóízületi problémákat. A fizikai hatások mellett az óra fejleszti a testtudatot és a koncentráció képességet is, ezáltal nemcsak a senior korosztály számára ajánlott, de az ülő munkát végző fiatalok számára is elengedhetetlen, sőt javasolt rendszeres sporttevékenységet végzők számára is.



    Funkcionális edzés

    TRX

    A TRX már 2008 óta nagyon népszerű mind a fitness világában, mind a vendégek körében amit komplexitásának köszönhet. A TRX egy funkcionális tréning eszköz, amely hevederekből és fogókból áll. Állítható magasságával nehézségi szintjét határozhatjuk meg. A TRX-el saját testsúlyunkat használva dolgoztatjuk meg testünk összes izomzatát. A testet és az izmokat a mindennapi élet kihívásaira készíti fel, különös tekintettel a core izmokat fejleszti, melyek a gerinc és az egész testünk stabilitását biztosítják. Ajánljuk mindenkinek, aki az edzőtermi izolált gyakorlatok helyett átfogóan szeretné fejleszteni izmait, ezáltal nemcsak az előnyösebb forma, hanem az egészség megőrzését is a célul tűzte ki.



    Mozgásos

    ZSÍRÉGETŐ

    Közepes intenzitású, egyszerű lépéskombinációval végrehajtott óratípus, amely aerob (oxygen jelenlétében) körülmények között a leghatásosabb, hiszen így hatékonyabban mozgósíthatóak a szervezet zsírraktárai. A kb. 45-50-ig tartó folyamatos alacsony és közepes intenzitású mozgás folyamán a szervezet mozgósítja a zsírraktárakat. Ajánlatos ezeken az órákon a pulzusmérő órák használata, hogy a résztvevők a saját edzészónájuknak megfelelően edzenek (koruknak és edzettségi szintjükhez mérten) ahhoz, hogy változás történjen a szervezetben és a szervezet fokozatosan hozzászokjon a terheléshez.


    CSOPORTOS ÓRA OKTATÓK

    Több, mint 20 féle csoportos óra közül választhatsz. Találd meg a számodra megfelelő mozgásformát. Ismerkedj meg edzőinkkel, oktatóinkkal!