fbpx
DRHAZI, EGY HIGH-END MÁRKA SZÜLETÉSE By Edina Hazi Dr

A DRHAZI orvos esztétikai luxusmárka a szépség és a tökéletesség iránti szerelem története. Dr Házi Edina, a brand alapítója kutatóként az álmai nyomába eredt, hogy valami olyat hozzon létre, ami egyedülálló a világon.

Kreativitása, kíváncsisága, intuitív hajlama és a tökéletesség iránti elkötelezettsége indította el útján, hogy olyan, valóban hatékony formulákat fejlesszen ki, ami a bőrazonos, biotechnológiai hightech hatóanyagoknak és a 100% természetes összetevőknek köszönhetően luxus minőségű hightech holisztikus megoldást ad a szépség és fiatalság megőrzésére. 

A kozmetikumok az organikus és bőrazonos hatóanyagok erejét ötvözik a legmodernebb high-tech biotechnológiai eszközökkel, azzal a céllal, hogy holisztikus hatékonyságú formulákat hozzon létre, melyek az egész arc szöveti rendszerét megújítják, regenerálják. Ezek a csodálatos hatóanyag kombinációk és a hozzájuk megalkotott szépségrutinok, luxuskezelések sejtszinten, nem csupán a bőrt, hanem a tartó mátrix rendszert és a mimikai izomrendszert is bevonva indítják be a regenerációs, fiatalító folyamatokat.

A szenvedélyes és megoldásközpontú kutatónő kompromisszumok nélküli eredményt akart egy olyan esztétikai termékcsalád megteremtésében, ami a nők és férfiak valódi szépségét felszínre hozó kozmetikumokban ölt testet.

Dr Házi Edina a rá jellemző szenvedélyességgel és alapossággal vetette bele magát a témába, aminek az lett az eredménye, hogy az összes innovatív fejlesztést, biotechnológiai eredményt megismerve, megalkotta az azóta oltalom alá helyezett DRHAZI high-end formulákat.

A kutatás-fejlesztés évtizedekig tartó folyamata után megszületett a DRHAZI luxusbrand, mely anti-aging termékeivel a világon egyedülálló kategóriát testesít meg a kozmetika és az orvos esztétika területén.

A gyógyszerésznő úttörő szemléletének, maximalizmusának és kitartásának köszönhetően, páratlan és utánozhatatlan hatóanyag kombinációkat hozott létre, mely a szép arc felépítését az alapoktól kezdi, pozitívan hatva, mind az izomrendszerre, a kötőszöveti mátrixra és a bőr teljességére a tökéletes, ragyogó arcbőr és fiatalság elérése érdekében.

A DRHAZI filozófiája a tökéletes szépség ideáját emelte központi és értékteremtő vezérfonalává. Ez a kifinomult szépség a bőrt inspiráló gazdag és kényeztető hatóanyagokon keresztül  nyilvánul meg a formulákat használók számára.

Ez az idea vezérli a DRHAZI laboratóriumot, hogy minden nap tökéleteset alkosson egy olyan világban, ahol az erőforrásainkhoz csatlakozni a legnagyobb érték.

A márka a világon elsőként és egyetlenként alkotott olyan formulát, ami 100% hatóanyag tartalmú, természetes és high-tech alapanyagok, mint a biotechnológiai programozó molekulák, a nanopeptidek és a sejtszintű bőrmegújításért felelős anti-aging hatású  kolloid kristályok tökéletes kombinációja.

A márka azonnali hatást eredményező termékeivel mindenki megélheti azt a csodát, amit önmagunk legmagasabb minőségéhez való kapcsolódás jelent. A krémekbe rejtett tudás a kapocs, ami összeköti a külsőt a belsővel, és beindítja azt az áramlást, ami elvezet önmagunk valódi szépségéhez, ami a hightech, 100% hatóanyag-tartalmú kombinációknak köszönhetően azonnal megmutatkozik a bőrünkön.

A márka azért dolgozik nap mint nap, hogy azok, akik a tökéletességben és a természetességben a szuperprémium megoldásokat keresik, a DRHAZI termékekben megtalálják azt, ami a természet erejének és a tudományok által nyújtott legfrissebb kutatások eredményeinek összekapcsolásából születik.

A DRHAZI kis családi vállalkozásból befektetőket vonzó világmárkává nőtte ki magát, de a gyártás kézműves jellegét a mai napig megtartották a csúcsminőség megőrzése érdekében. Luxusminőségű és orvos esztétikai hatóanyagokkal fejlesztett kozmetikumaikat szigorú ellenőrzés mellett gyártják és töltik a márka ikonikus tégelyeibe.

A világ vezető biotechnológiai újdonságaival dolgozó üzemükben a luxus, hatékonyság és kreativitás légköre uralkodik.

A cég mottója a fejlődés és az innováció, mely a folyamatos kutatás-fejlesztésben ölt testet, garanciát nyújtva a vásárlóknak a szuperprémium minőségre és megújulásra.

hu_HUHungarian