Híreink - Oxygen Wellness Naphegy

oxygen_poszt_start1_o4o_mod-e1564765234397.png

2019-08-21by Dwan

Végre elérkezett a nap, amire régóta vártunk, és beavathatunk titeket abba, amire rég készülünk: 

elindult “Az Oxygen az oxigénért” kezdeményezésünk!

Owforo2

Ez nem egy futó kaland a környezetvédelemért. Jövő tavaszig azon fogunk dolgozni, hogy felhívjuk a figyelmet a környezetvédelem fontosságára, és titeket is szeretnénk bevonni ebbe.

Hogyan vehettek részt? 

Kiválasztottunk néhány bérletet, amely megvásárlása után egy-egy konténeres facsemetét adományozunk a Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesületnek, sőt, az ültetésben is segíteni fogunk. 

Így, ha bérletet vásároltok nálunk, azzal ti is hozzá tudtok járulni ahhoz, hogy egyre több és több fát ültethessünk. 

És ez még csak a kezdet! 

Partnereink: Főkert Nonprofit Zrt, Magyar Madártani és Természetvédelmi Egyesület, TopAgrár Magazin, Event Magazin, DM Magyarország, Coca Cola HBC Magyarország, Porsche Hungária Zrt, Bestbyte, Oxygen Sportegyesület. 

A kampányban a környezetvédelem fontosságára olyan nagyszerű és ismert személyiségek is felhívják a figyelmet, mint Cseh Laci, Dukai Regina, Kárász Róbert, Szentesi Éva, Tóth Vera és Zséda.

Munkánkat segíti az MME Társadalmi Kapcsolatok igazgatója, Bodnár Katalin és a Főkert Zöldfelület fejlesztési osztályvezetője is, Biró Borbála, akik nélkül ez a példamutató kezdeményezés nem jöhetett volna létre.

Külön köszönet Bajor Zoltánnak, az MME elnökének, aki rögtön a kezdeményezés mellé állt!

Már eléritek a pontos részleteket a kezdeményezésről ide kattintva:

Owforo2

#madartaniegyesulet 

#oxygenwellnessnaphegy

#fokertbp


silence-gc-0828-fb-02-1-e1566393724830.png

2019-08-21by Dwan

Silence Group Cycling Mocsári Melindával és Balázs Andrással

Tekerj a holdfényénél, a gyertyalángok mellett egy 90 perces különleges silence group cycling rooftop órán! 

A tavalyi nagy sikerű eseményt újra Balázs Andris tartja, ezúttal Mocsári Melinda társaságában. 

Augusztus 28-án 19:00-kor kezdünk jó zenével, a legkiválóbb oktatókkal, szuper bringákkal!

Várunk szeretettel egy kellemes nyár végi közös tekerésen, hogy ki tudd adni magadból az összes energiát, ami nyárról még megmaradt!

Időpont: Augusztus 28 szerda 20:00 – 21:30    90 perc

Az eseményt a Smartwater támogatja!

Az eseményen maximum 10 fő tud részt venni, ezért kérjük, hogy ha szeretnél jönni, előzetesen regisztrálj az info@oxygenwellness.hu címen! Köszönjük!

 

 


wellness-felujitas-karbantartas-fb-e1562927720271.png

2019-08-20by Dwan

Idén is szebbé tesszük wellness részlegünket!

Idén is azért dolgozunk, hogy minél jobban érezd magad nálunk, és színvonalas környezetben kapcsolódhass ki.

Éppen ezért felújítottuk és újraburkoltuk a pezsgőfürdőnket, valamint jelenleg az úszómedencén végezzük a karbantartási munkálatokat. 
Emiatt az úszómedence 08.20-tól 08.27-ig nem használható.

Az aqua tréning órák szintén 08.20. és 08.27. között szünetelnek.

Erre az időszakra türelmed kérjük, augusztus végétől, szeptember elejétől minden visszaáll a megszokott kerékvágásba.

Köszönjük türelmedet!


rooftop-pilates-simitska-timi-0822-fb-1-e1565775362245.png

2019-08-14by Dwan

Ha a pilates a kedvenced, vagy épp most szeretnéd kipróbálni akkor itt a helyed egy különleges szabadtéri eseményen az Oxygen Naphegy tetején!

Simitska Timi pilates & stretching óráján a friss levegő, a gyönyörű kilátás mellett egy kellemes 90 perces pilates órán vehetsz részt, ami egy alapos nyújtással zárul.

  • Dátum: 2019. auguszus 22. csütörtök 19:00 – 20:30
  • 90 perces Pilates & Stretching 
  • Max: 20 fő 
Ha szeretnél részt venni az órán, kérjük jelentkezz az info@oxygenwellness.hu címen.
A stretching, a hajlékonyság fejlesztése sok mozgásszervi problémára (hát-, derék-, térdfájás…) gyógyírként szolgál. Az izmok nyújtása ugyanolyan fontos, mint az erősítése, e kettő együttes gyakorlása harmonikus fizikai, és szellemi állapotot eredményez.
A relaxációs stretching olyan összetett gyakorlatsor, mely hatására javul a vérkeringés, megszünteti a stresszt, ami merevvé teszi testünket. Ezzel csökken a mozgás utáni izomfájdalom, és könnyebbé válik a mindennapi mozgás.
Timiről itt tudhatsz meg többet: https://oxygenwellness.hu/portfolio/simitska-timea/

DSC0746-1280x853.jpg

2019-08-13by Dwan

Gerincünk egészsége meghatározó általános egészségünk szempontjából. Úgy is fogalmazhatunk, hogy annyira vagyunk fiatalok és egészségesek amennyire erős és hajlékony a gerincünk.

Miért olyan különleges a gerincünk?

Az ember testfelépítése önmagában is különleges, de a gerincoszlopunk olyan szempontból is különleges, hogy képes egyszerre merev és rugalmas is lenni, attól függően, hogy éppen mire van szükségünk.

Mitől alakulnak ki gerincbántalmak?

Ezt a zseniálisan megalkotott rendszert az ülőmunka, a mozgásszegény életmód és a nem eléggé fejlett izomzat az évek alatt kikezdi, meggyengíti, így létrejönnek a különböző gerincbántalmak, sőt akár sérülések. Ezeket legjobb megelőzni, de ha már kialakult, kezelni szükséges.

Ilyenkor érdemes szakemberhez fordulni. Attól függően, hogy milyen panaszaink vannak, felkereshetünk gyógytornászt vagy fitnesz termekben fordulhatunk gerinctrénerhez.

Mire jó a gerinctréning?

Az Oxygen Naphegy preventív gerinctréningjein a fókuszt a megelőzésre helyezzük. A stabil gerinc és medence megtartása érdekében izmainkat tónusba hozzuk, hogy megőrizzük egészséges gerincünket.

Így nemcsak tartásunk és külső megjelenésünk javul, de a gerinctréning segít egy egészséges, erős testet kialakítani. Kortól, nemtől, testalkattól függetlenül bárki végezheti ezt a korántsem unalmas mozgásformát.

A dinamikus gerinctréning alatt edződnek a törzs izmai, miközben a pulzus is emelkedik. Az óra alatt nem a fogyás a fő szempont, sokkal inkább az, hogy alakot formáljunk, javítsuk az izomtónust, és erősítsük a hát, a has, a csípő, a váll és a karok izmait.

Hogyan épül fel az óra?

A 60 perces óra alatt igyekszünk megtartani a fokozatosság elvét:

  • alapos bemelegítés
  • egész testet átmozgató nyújtások
  • kombinált gyakorlatsorok
  • erősítő gyakorlatok
  • nyújtás

Az órát egy kellemes és alapos stretchinggel zárjuk, a gerinc mobilitásáért, rugalmasságáért.

Amennyiben gerincbántalmakkal küzdesz, vagy éppen szeretnéd megelőzni őket, látogass el óráinkra, ahol képzett oktatóink felkészülten várnak.

 

 

 

 


IMG_4394-1280x854.jpg

2019-08-11by Dwan

Évről évre egyre kedveltebb mozgásforma az aqua tréning, hiszen nem terheli az ízületeket, mégis nagyon hatékony. Ismerjük meg jobban ezt a különleges edzést!

Mi is az az aqua tréning?

Az aqua training, vagy aqua tréning egy medencében végzett csoportos mozgásforma, amely hazánkban is egyre elterjedtebb. A sport főként az aerobic és a gimnasztikai mozdulatait kombinálja, és gyakran zenére végzik a mozdulatsorokat.
A sport különlegessége abban rejlik, hogy úgy képes állóképességet fejleszteni, zsírt égetni és támogatni a koordinációs képességeket, hogy eközben a víz felhajtó erejének köszönhetően az ízületeket kíméli.

Feltétel az úszástudás egy aqua tréning órához? Egyáltalán nem.

Habár sokkal magabiztosabb a vízben, aki tud úszni, a gyakorlatok nem igénylik az úszástudást. Annak
viszont, aki bizonytalan, ajánlottabb a sekély vízben tartott órákkal indítani, pár óra után pedig
jellemzően már magabiztosabban végzi majd a gyakorlatokat.

Hogyan zajlik egy aqua tréning óra?

Egy aqua training óra 3 részből épül fel:
● az óra mindig bemelegítéssel indul, aminek során testileg és lelkileg is ráhangolódik a csoport a mozgásra.
● Az óra központi részében különféle gyakorlatokat hajtanak végre az egyes testrészekre specializálódva.
● Levezetésként pedig az óra nyújtással záródik, hogy az izmok is megnyugodjanak az átmozgatás után.

Kiknek ajánlott ez a mozgásforma?

Gyakorlatilag kortól és nemtől függetlenül bárki kipróbálhatja.
Aki szeret úszni, szereti a vizet, annak biztosan jó választás ez a sport, hiszen összekötheti a kellemes kikapcsolódást a testet formáló mozgással. Ízületi betegek részére különösen ajánlott sport, hiszen amellett, hogy fejleszti, sok más mozgásformával ellentétben nem terheli meg az ízületi rendszert. A gyakorlatokat kezdők, idősebbek, vagy súlyproblémákkal küzdők is könnyedén elvégezhetik, így számukra is igazi felüdülést jelenthet egy ilyen óra.
Az aqua tréning további előnye, hogy hosszantartó orvosi kezelés, vagy súlyos sérülés utáni felépülés támogatására is ajánlott, hiszen terhelés nélkül építi újjá, és erősíti meg az izomrendszert.

Melyek a rendszeres aqua tréning jótékony hatásai?

Számos pozitív hatásról beszélhetünk, de fontos kiemelni az alábbiakat:
● javítja a tartást és az állóképességet, általános erőnlétet,
● fejleszti a légzőszervek működését,
● erősíti az immunrendszert,
● stresszoldó hatása van,
● erősíti az izomzatot,
● fokozza a vérkeringést,
● erősíti az immunrendszert.

Ezek mind nagyon jól hangzanak, ugye?
Mindezen pozitív hatások ellenére vajon van olyan, akinek mégis óvatosan kell közelíteni az aqua tréning órákhoz?

Kiknek nem ajánlott az aqua tréning?

Vannak olyan esetek, amikor az első óra előtt érdemes kikérni a háziorvos, kezelőorvos véleményét:
● szív- és érrendszeri problémák,
● magas vérnyomás,
● tüdőbetegség,
● vagy izomrendszeri rendellenesség esetén érdemes először szakvéleményt kérni.
Mint minden vízben végzett sport esetén, természetesen itt sem ajánlott nyílt sebbel, klór allergiával vagy bármilyen fertőzéssel vízbe menni. Erre is érdemes odafigyelnünk.

Fogyókúrázók részére is javasolt mozgásforma?

Megfelelő diéta mellett, illetve ha hosszú távon tudjuk tartani a heti 2-3 alkalmat, akkor kitűnő mozgásforma lehet fogyni vágyók részére.
Ebben az esetben a fogyás és a mélyizmok megerősítése garantált.

Szívesen kipróbálnád az aqua tréninget?
Minden nap délelőtt 11:00-tól csatlakozhatsz aqua tréning óráinkhoz, melyeket kiváló edzőink tartanak a wellness részlegünk feszített víztükrű medencéjében.

A pontos órarendről itt tudsz tájékozódni.


66728365_2416198415125982_6487625225335734272_n.jpg

2019-08-02by Dwan

2019. augusztus 14- én szerda reggel Barabás Ildivel kezdhetitek a napot az Oxygen Naphegy tetőteraszon. (Bencének mielőbbi felépülést kívánunk!)

08:00 órától egy 55 perces rooftop tekerésre várunk benneteket! Garantáltan fel fogtok ébredni!

Az eseményen maximum 10 fő tud részt venni, úgyhogy ha nem szeretnél lemaradni, már most küld el a jelentkezésedet az info@oxygenwellness.hu címre.

A Group Cycling egy edző irányításával zenére végzett, magas intenzitású csoportos edzőtermi kerékpározás.

Az egyik legkiválóbb kardió edzés, mellyel levezethetjük a bennünk felgyűlt feszültséget.

  • javítja a keringési rendszert, megerősíti a szívet, hatékonyabb lesz a vér oxigénszállító képessége, erősödik az érfal.
  • javítja az állóképességünket, fejleszti tüdőkapacitásunkat
  • mozgás közben is óvjuk térdünk ízületeit, valamint a szalagokat, és ezzel egy időben erősítjük is azokat,
  • a teremben végezhető mozgásformák közül a leghatékonyabb zsírégető sport
  • a nagy intenzitású mozgás következtében fokozott izzadás jellemző, így a méregtelenítés is beindul a szervezetben
Ildiről itt tudhatsz meg többet:
 https://oxygenwellness.hu/portfolio/barabas-ildiko/

gerinc-strech-tündi-dori-fb-e1563861870194.png

2019-07-23by Dwan

Július végén újabb  rooftop eseményünkre várunk benneteket!

Dátum: 2019. július 31. 19:00 – 20:30

Gerinctréning & stretching Horváth Dórival & Horváth Tündével várunk titeket egy 90 perces órára a SMARTWATER támogatásával!

Az óra egy 90 perces óra lesz, amely különböző, a gerinc és az izmok egészségének megőrzéséhez elengedhetetlen blokkokból áll.

Az óra során alaposan átmozgatjuk a gerinc ízületeit, valamint erősítjük és nyújtjuk a gerinc mozgatásában résztvevő izmokat. A gerinctréning jótékony hatása már egy óra után is érezhető, a rendszeres gyakorlással pedig megszüntethető a hátfájás, látványosan javul a testtartás, mozgáskoordináció, a test szinte újjászületik.

A stretching:

  • Alkalmazásával növekszik az izom terhelhetősége.
  • Csökkenti az izomfeszülést, merevséget.
  • Javítja az izomtónust.
  • Növeli a hajlékonyságot, az ízületi mozgásszög kiterjedését, ezzel együtt a koordinációt.

Ezt az 90 perces órát ajánljuk az ülő munkát végzőknek, azoknak, akiknek krónikus hátfájdalmaik vannak, akik stresszes életmódot folytatnak, a kisgyermekes anyukáknak, és a mozgásszegény életmódot folytatóknak.

A részvétel regisztrációhoz kötött, maximum 20 fő tud rajta részt venni.

Ha szeretnél részt venni az órán, kérjük jelentkezz az info@oxygenwellness.hu e-mail címen.