Ismerd meg a biztonságos biciklizés élményét! – Group Cycling™

2019-09-10by Oxygen
orarend-gc-320x320.png

Ismerd meg a biztonságos biciklizés élményét! – Group Cycling™

Ha a csoportos órák híve vagy, viszont a biciklizés szerelmese is, ráadásul előnyben részesíted a biztonságos edzésformákat, akkor a Group Cycling™-ot Neked találták ki!

A teremkerékpározás talán az egyik legkiválóbb kardió edzés, amit edzőteremben űzhetsz. A méltán népszerű mozgásforma mára igen nagy népszerűségnek örvend és könnyen beépíthető a mindennapjainkba.

Mi is pontosan a Group Cycling™?

A Group Cycling™ lényegében egyesíti a csoportos órák és a biciklizés előnyeit: edző által irányított, zenére végzett, csoportos teremkerékpározási tréning.

Egy életérzés.  Az egyik legkiválóbb kardió edzés, mellyel levezethetjük a bennünk felgyűlt feszültséget.

Az edzés során használt teremkerékpárok olyan speciális sporteszközök, melyek első kerekét nehéz lendkerékkel pótolták, hogy segítsen az eszköz használójának lendületben maradni. Nem elég azonban csupán az elején belendíteni a kereket: a bicikli pedáljait nemcsak nyomni, hanem húzni is kell. Ez pedig kemény „fizikai munka”, így egy komolyan végigtekert edzés alatt akár 6-800 kalóriát is elégethet a szervezet.

Group Cycle™ Connect a világ első és egyetlen olyan beltéri kerékpárja, mely nyomon követi az edzésteljesítményt, a pulzustaz ütemet, az elégetett kalóriát és az összes többi kulcsfontosságú paramétert, melyek segítségével a felhasználók javíthatják teljesítményüket és elérhetik célkitűzéseiket.

Mindezt az új konzolnak köszönhetően, mely a Technogym Mywellness felhő alapú platformjához kapcsolódik. Ezen kívül az egyediségét képezi az is, hogy a teljesítményt wattban is mutatja, amire gyakorlatilag eddig egyik piacon lévő rendszer sem képes.

Hogy néz ki egy Group Cycling™ edzés?

Egy edzés menete hasonló módon van felépítve, mint egy aerobik óra, csak itt az aerobik lépések helyett az alábbi variációkkal alakítják ki az edzésprogramot:

  • ülve tekerve
  • állva tekerve
  • a súlypont áthelyezésével
  • az ellenállás változtatásával
  • az intenzitás változtatásával
  • karhajlítás-variációkkal

 

Az óra különböző intenzitású szakaszokból épül fel:

  • néhány perces, kis ellenállású és közepes fordulatszámú pedálozás
  • nagy sebességű sprintek
  • közepes sebességű síkmenetek
  • lassú fordulatszámú hegymenetek

 

Az edző utasításának megfelelően választják ki a résztvevők az ellenállás nagyságát, ezzel szabályozva a fordulatszámot. Így az edző instrukcióitól függően száguldhatunk országúton, mászhatunk meg magas hegyeket, de akár versenyen is részt vehetünk. Az edzés közben pedig pörgős zene segít a motiváltság fenntartásában.

 

Miért válaszd a Group Cycling™-ot?

 

  • Könnyen elsajátítható mozgásforma.
  • Nem igényel különösebb erőt vagy ügyességet.
  • Bármikor elkezdhető.
  • Bár kardiósport, mégis kíméli az ízületeket.
  • Javítja az általános kondíciót.
  • Formálja a far- és a combizmokat.
  • Fejleszti a mentális állóképességet, hiszen kiváló feszültséglevezető
  • javítja a keringési rendszert, megerősíti a szívet, hatékonyabb lesz a vér oxigénszállító képessége, erősödik az érfal.
  • javítja az állóképességünket, fejleszti tüdőkapacitásunkat
  • mozgás közben is óvjuk térdünk ízületeit, valamint a szalagokat, és ezzel egy időben erősítjük is azokat,
  • a teremben végezhető mozgásformák közül a leghatékonyabb zsírégető sport
  • a nagy intenzitású mozgás következtében fokozott izzadás jellemző, így a méregtelenítés is beindul a szervezetben

Milyen tippeket adhatunk kezdőknek?

  • Az első óra előtt jelezd az edzőnek, hogy most először próbálod ki ezt az edzésformát. Ő segít majd megfelelően beállítani a biciklit, és kikérdez, van-e olyan korábbi sérülésed, vagy ízületi problémád, ami hatással lehet az edzésedre.
  • Az edzést a fittségi állapotodnak megfelelően végezd, és ne a többiekhez hasonlítsd a teljesítményedet! Ha nagyon elfáradsz óra közben, vegyél vissza az ellenállásból és a tekerés intenzitásából.
  • Minden Group Cycling™ edző más típusú órát tart, ezért próbálj ki többet, hogy megtaláld a neked tetszőt! Ha elsőre nem tetszett ez az edzésforma, adj neki még egy esélyt, próbáld ki még egyszer, más edzőnél, mielőtt eldöntöd, Neked való-e, vagy sem.
  • Mindig vigyél magaddal az edzésre egy törölközőt, amivel az izzadságot tudod letörölni magadról, és legalább fél liter vizet a frissítéshez.

…és a legfontosabb TIPP ☺

Ha szeretnéd kipróbálni ezt az innovatív mozgásformát, kitűnő edzőink minden nap várnak. Vigyázat: függőséget okoz! ☺