AQUATRÉNING

AQUATRÉNING (AQUATRAINING)

Gyógytornász személyi edzőink egyéni terápiát alkalmaznak személyre szabott kezelések keretében.

MOZGÁS A VÍZBEN

Az aqua training, vagy aqua tréning egy medencében végzett csoportos mozgásforma edző irányításával. Ez a mozgásforma főként az aerobic és a gyógytorna mozdulatait kombinálja.

ÍZÜLETKÍMÉLŐ MOZGÁSFORMA

A sport különlegessége abban rejlik, hogy úgy képes állóképességet fejleszteni, zsírt égetni és támogatni a koordinációs képességeket, hogy eközben a víz felhajtó erejének köszönhetően az ízületeket kíméli.

ÚSZÁSTUDÁS NEM FELTÉTEL

Nem feltétel az úszástudás egy aqua tréning órához. Az óra a wellness részlegen az úszómedencében zajlik, amely 120 cm mély.




Kinek ajánljuk az aquatréninget?


  • Idősebbeknek
  • Kezdőknek
  • ízületi és mozgásszervi panaszokban szenvedőknek
  • súlyproblémákkal küzdőknek, fogyókúrázóknak
  • sportsérülések után a rehabilitáció kiegészítő kezeléseként

Mikor érdemes a kezelőorvos véleményét kikérni?


Vannak olyan esetek, amikor javasoljuk, hogy az első óra előtt konzultáljon a kezelőorvossal:
● szív- és érrendszeri problémák,
● magas vérnyomás,
● tüdőbetegség,
● vagy izomrendszeri rendellenesség esetén érdemes először szakvéleményt kérni.


PRÓBÁLD KI AZ AQUATRÉNINGET!

Már csak egy kattintásra vagy! Trénereink segítenek, vedd fel velünk a kapcsolatot!

Az aquatréning (aquatraining) visszaadja a mozgás örömét! 

Átmozgatja az egész testet, fejleszti az állóképességet és a mozgáskoordinációt, úgy, hogy eközben a víz felhajtó erejének köszönhetően kíméli az ízületeket. A sérülés kockázata a lassú mozdulatoknak köszönhetően minimális.

Elfogadom az adatkezelési szabályzatot. A checkbox pipálásával – a GDPR rendelet alapján – hozzájárulok, hogy az adatkezelő az adataimat a GDPR, ill. a saját adatkezelési szabályzata szerint kezelje, és tájékoztatót küldjön számomra. Tudomásul veszem, hogy a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom.

Nem vagyok robot!



A rendszeres aquatréning jótékony hatásai


Számos pozitív hatásról beszélhetünk, de fontos kiemelni az alábbiakat:
● javítja a tartást és az állóképességet, általános erőnlétet,
● fejleszti a légzőszervek működését,
● erősíti az immunrendszert,
● stresszoldó hatása van,
● erősíti az izomzatot,
● fokozza a vérkeringést.


ÓRAREND

AQUATRÉNEREINK



HOGYA REGINA


TOVÁBB


HORVÁTH DÓRA


TOVÁBB


ERDŐS ÉVA


TOVÁBB